غذاهای برای غذا خوردن با نفروپاتی IgA و کراتینین 4.87
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

غذاهای برای غذا خوردن با نفروپاتی IgA و کراتینین 4.87

غذاهای برای غذا خوردن با نفروپاتی IgA و 4.87Nefropatía کراتینین می تواند باعث عملکرد کلیه به تدریج از دست دادن و افزایش سطح بالایی از 4.87 به معنی بیماران مبتلا به بیماری کلیوی کراتینین creatinina.La تحت راست terminal.Alimentos به خوردن بدتر شما می توانید کنترل نفروپاتی IgA و کراتینین بالا 4.87 کمک کند.

1.The غذاهای کم سدیم

علاوه بر غلظت بالایی از کراتینین، تورم و فشار خون بالا اغلب عوارض شایع IgA.Con نفروپاتی به منظور کاهش بار و محافظت از عملکرد کلیه بافت کلیه باقی مانده، بیماران پیشنهاد خوردن غذا هستند کم سدیم.

با کیفیت بالا 2.Proteínas

پروتئین با کیفیت بالا ممکن است اسیدهای آمینه ضروری تر ارائه و کاهش تولید پروتئین محصولات متابولیک نظر desecho.En از این، بیمار خواهد شد نشان می دهد خوردن پروتئین با کیفیت بالا، از جمله ماهی، گوشت بدون چربی، ماهی و شیر. علاوه بر این، مقدار کل مصرف پروتئین باید با توجه به سطح بیماران اوره کنترل می شود.

3.The میوه سرشار از ویتامین C

با توجه به تحقیقات توسط ترکیه، میوه غنی از ویتامین C دارای خواص پایین دست و کراتینین، که بیماران می توانند این میوه را انتخاب کنید برای کنترل سطح خود را از کراتینین و بهبود شرایط riñón.Arándano، گیلاس، لیمو خود، و غیره، همه منابع خوب از بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA در C. ویتامین می تواند برخی از میوه برای کاهش کراتینین خود را 4.87 اضافه کنید.

4.The میوه ها و سبزیجات که دارای خواص مدر

غذاهای مدر می تواند کمک به تحریک کلیه ها به تولید ادرار بیشتر و فیلتر مواد زائد بیشتری دفع و toxinas.Por در نهایت، سطح کراتینین را می توان تا حدی کاهش و کلیه بیماران را می توان محافظت می شود. علاوه بر این، اگر بیماران دارای فشار خون بالا و یا تورم، دیورتیک ها نیز به مدیریت این علائم مفید هستند.

غذاهای بالا می تواند کمک به کراتینین بیماران IgA نفروپاتی کنترل 4.87.Sin اما لیست مفصل از غذاهای باید وضعیت بیماری بیماران بستگی دارد. برای برنامه رژیم غذایی فرد، شما می توانید یک پیام یا ایمیل زیر sjzhospitalrenal@hotmail.com ترک.





:: بازدید از این مطلب : 392
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: